Monitoringo sistema

Nuotolinis mokymąsis – lygioms galimybėms užtikrinti   Nuotolinis mokymasis, tapęs nauja norma pandemijos laikotarpiu, užima vis svarbesnį vaidmenį visuomenėje bei imasi spręsti lygių galimybių problemos.   Nuotolinio mokymosi ekspertė Ebba Ossiannilsson tikina, kad nuotolinis mokymasis yra vienintelis sprendimas, siekiant užtikrinti lygias galimybes mokytis visiems bei ypač svarbų dėmesį skiriant jautriausioms visuomenės grupėms.   Šiuos iššūkius analizuoja  edukacinių programų plėtotoja ir įgyvendintoja – UAB ,,Pum Plius“, kuri bendradarbiaudama su Norvegijos Nordic open online Academy vykdo projektą ,,Išmaniojo edukacijos monitoringo sistema“ (EMS), kuris laimėjo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra skelbtą konkursą dėl investicijų pagal Norvegijos finansinio mechanizmo („Norway Grants“) programą „Verslo plėtra, inovacijos ir MVĮ“.   Naujoji programa, remdamasi informacinių technologijų sprendiniais, sudarys galimybes nuosekliai įvertinti mokymosi lygį, sekti progresą, formuoti individualizuotas užduotis.   Šie aspektai ypatingai svarbūs įtraukiant specialiųjų poreikių ar mokymosi ar ypatingų gabumų turintys mokiniai. Be to, tokie vertinimai aktualūs migruojančių šeimų vaikams, namų mokymąsi pasirinkusių šeimų ar gerų mokymosi rezultatų siekiantiems mokiniams.   Daugiau informacijos apie vykdomą projektą bus skelbiama specialioje sukurtoje internetinėje svetainėje.   www.lduk.lt informacija