IRMA4787

Klasės vadovė - Eva Katkienė vyr. matematikos ir vyr. informacinių technologijų mokytoja

Klasės seniūnas - Matas B.

Seniūno pavaduotoja - Maja

Sekretorė - Gustė

IRMA4750

Dalyvavome "Tūkstantmečio vaikai" filmavime.

Dalyvavome TAUTŲ MUGĖJE. Dainavome rusiškai, šokome vokiečių nacionalinį šokį, pristatėme įžymiausias Vokietijos sritis.

Spalio 12 d. išsiruošėme į kelionę po Lietuvą. Pradėjome kopdami į legendomis ir padavimais garsėjantį Šatrijos kalną, grožėjomės nuo aukščiausio pagal santykinį aukštį Lietuvos kalno atsiveriančia 20 km apylinkių vaizdų panorama.

Vykome į Laukstėnų žvėrinčių. Susipažinome su beveik laisvės sąlygomis gyvenančiais miško gyvūnais: stirnomis, lūšimis, danieliais, muflonais, apuokais, stumbrais, vilkais, ruduoju lokiu ir kitais gyvūnais.

Vykome į vieną įdomiausių Lietuvoje – Šaltojo karo muziejų. Čia turėjome ekskursiją po šaltojo karo metu slėptą požeminę Sovietų Sąjungos branduolinių raketų paleidimo bazę. Naujoviška ir interaktyvi muziejaus istorinė ekspozicija vaizdingai pasakoja apie penkis dešimtmečius trukusį Šaltąjį karą.

Ir paskutinė lankytina vieta, tai originaliame Energetinių labirintų ir geometrinių figūrų parke. Vaikščiojome per 5 skirtingų tipų labirintus, apžiūrėjome įvairias padidinto dydžio geometrines figuras.

HELOVINAS

Tai pats "BAISIAUSIAS MADŲ ŠOU". Visi progimnazijos moksleiviai ruošėsi mūsų parinktiems iššūkiams. Klasė turėjo išsirinkti dizainerį, kuris savo ruožtu turėjo sukurti 5 modelius ir pristatyti savo baisią kolekciją. Komisija liko pašiurpusi ir nustebusi. Smagi šventė prieš atostogas!

Prieš atostogas gavom prizą, už renginio mokyklos bendruomenei paruošimą. Keliavome į "Mažojo genijaus" patalpas, kuriame turėjome įveikti loginių užduočių-mįslių labirintą ir atsirakinti kambarį. Pavargome, bet buvo įdomu, smagu pabūti kartu prieš trumpą išsiskyrimą. Grįždami į mokyklą užsukome pasmaguriauti amerikietiškų "Hot Dogų".

kitokia muzikos pamoka

Gimnazija mokinius po atostogų pasitiko integruota muzikos pamoka su maestro Gediminu Dalinkevičium bei Simonu Bušma. Visus užbūrė virtuoziškos smuiko bei gitaros melodijos, mintis skatino ir įdomus pokalbis ne tik muzikos, bet ir vertybių temomis.

20181105_120331

DIDŽIUOJAMĖS

Sveikiname savo bendraklasį Matą, užėmus antrąją vietą sportinių šokių turnyre "Vilniaus taurė" ir pagerinus savo asmeninį reitingą.

Paskutinę rudens dieną, įveikę pirmuosius 6 klasės pusmečio egzaminus, iškeliavome į Lietuvos moksleivių ir jaunimo centrą žiūrėti miuziklo "Kontaktas".

Tai vaikų sukurtas ir atliktas miuziklas leido susimąstyti ir apie savo kasdienybę. Juk bendrauti galima, ne tik internete.