5b klasė (2015-2016)

SIDA4550_web
5-kl.-rugsejo-1-oji
Jaunųjų Gamtininkų stotis ir Kernavė

Besiruošiant panoraminei pamokai „Šalis, kurioje mes gyvename“ aplankėme Jaunųjų Gamtininkų stotį ir Kernavę.

Gamtos mokytoja Rasa Ščiukaitienė ir gidas papasakojo bei parodė visus gyvūnus. Mes juos gausiai pamaitinome ir dar palikome vaišių.

Edukacinės ekskursijos „Istorinė Kernavė“ metu aplankėme Kernavės istorijos muziejų, dalyvavome edukacinėje pamokoje apie akmens amžių.  Taip pat apžiūrėjome interaktyvias H.Orakausko sukurtas skulptūras ir kopėme į piliakalnius, skaičiuodami laiptelius. Istorijos mokytoja Irena Pokutneva mielai atsakė į visus mokinių klausimus apie Lietuvos senovę.

20150916_111113_web
20150916_112240_web

HELOVYNO šventė.

tinkl_5b

5b aktyviai dalyvavo tolerancijos dienoje.

Mes susipažinome su II g. klase, prisiminėme vaikystę, žiūrėjome filmukus ir žaidėme žaidimus.

tolerancija

5b ir 5a dalyvavo edukacinėje pamokoje

Gedimino pilyje.Mokiniai susipažino su Vilniaus įkūrimo istorija.

gedimino_pilis
gruodis01d
gruodis02d

KOVO 4 d. aktyviai dalyvavome tradicinėje Kaziuko mugėje. Visi linksmai nusiteikę pardavinėjo savo gamintas prekes - saldumynus, gėrimus, papuošalus ir net  šlepetes.

kaziukas01
kaziukas02

KOVO 9d. besiruošiant integruotai istorijos/lietuvių klb. pamokai „Laisvės šaukliai“ vykome į Nacionalinį muziejų, edukacinę pamoką „Spaudos draudimo laikotarpis: knygnešiai ir daraktoriai“. Apžiūrėjome ekspozicijas skirtas sukilimams paminėti, rašėme plunksnomis ir ant lentelių, klūpėjome ant žirnių.

be5_02

Lietuvos nepriklausomybės 26-ojo gimtadienio šventėje dalyvavome labai aktyviai. Prieš pirmą pamoką mus pasitiko 5A kl. mokiniai su gražia muzika ir nupintomis tautinėmis juostelėmis. Trečios pamokos metu vyko iškilminga vėliavos pagerbimo ceremonija. Per 4 pamoką istorijos žinovai dalyvavo nacionaliniame istorijos konkurse „Lietuvos istorijos žinovas“. Po pamokų vyko tradicinis protų mūšis tarp klasių komandų valstybingumo tema. Jungtinėje 5-ų klasių komandoje už mūsų klasę atstovavo Maksimas Golubovas.

be5_01

KOVO 18 d. 6 kl. mokiniai pakvietė paminėti „Žemės dieną“. Sukūrėme šūkį savo komandai, pristatėme produktą, sužinojome daug apie rūšiavimą ir dalyvavome viktorinoje. Laimėjome garbingą III vietą!

KOVO 4 d. aktyviai dalyvavome tradicinėje Kaziuko mugėje. Visi linksmai nusiteikę pardavinėjo savo gamintas prekes - saldumynus, gėrimus, papuošalus ir net  šlepetes.

Balandžio mėn. 4 d. prasidėjo 5 kl. bendradarbiavimo projektas, kurio tikslas buvo susirasti naujų draugų, pažinti kitus ir išmokti naujų dalykų. Vyko ne tik bendros pamokos, bet ir sportinės estafetės, žaidimai lauke.

• bendradarbiavimas

Mokslo metus 5-6 kl. mokiniai užbaigė edukacine ekskursija į Latviją ir Estiją. Tai buvo turininga, informatyvi ir pilna nuotykių kelionė.