Ant rudenėjančio dangaus

Pripieškim saulės spindulių,

Kad nebeliūdintų žmogaus

Rugsėjo žingsniai ir tikėkim,

Dienų spalvotame fone

Bus gera plaukt rudens upe.

Rugsėjis1
Komanda1

Rugsėjo 13 d. Nors ir pažįstame vienas kitą, tačiau ugdyti klasės dvasią, kūrybiškumą, padėti kitam, gerbti vienam kitą ar tiesiog atjausti – tai mūsų klasės tikslas, kurį mėginame pasiekti  ir žaisdami komandinius žaidimus.

Rugsėjo 15 d. „Žiburėlis“ – greitas ir linksmas būdas susipažinti ir susirasti naujų draugų. Švenčiame kartu su 5b klase

Ziburelis2

Rugsėjo 22 d. „Sporto šventė“. Malonu įveikti sau mestus iššūkius, tad meskime kiekviena sau dar po vieną ir siekime savo tikslų! Tai –sportuokime, žaiskime ir draugaukime!

Rugsėjo 29 d. išvyka į Anykščius. Aplankėme A.Baranausko klėtelę, Vienuolio muziejų, J.Biliūno trobą, lipome į Laimės žiburį ir linksmai leidome laiką Šeimyniškėlių piliakalnio istoriniame muziejuje.

Spalio 3 d. pas mus lankėsi Lesės  gyvūnų globos namų darbuotoja, kuri papasakojo visko daug apie gyvūnus.

Spalio 6 d. lankėmės VU Gyvybės ir mokslų centre esančiame Zoologijos muziejuje. Šis muziejus yra seniausias mokslinis Zoologijos muziejus Lietuvoje, turintis įdomią ir turiningą istorinę praeitį, siekiančią Žygimanto Augusto laikus.

Spalio 27 d. vaidinome, šokome, žaidėme Hellowyn‘o šventėje. Laimėjome „Baisiausio patiekalo“ nominaciją.

Gruodžio 6 d. vykome į Nacionalinį muziejų, dalyvavome edukacinėje pamokoje apie Žalgirio mūšį, turėjome galimybę pasimatuoti riterio šarvus, stebėti karių išdėstymą ir gėrėtis kitomis ekspozicijomis.

Gruodžio 15 d. gimnazijoje vyko Kalėdinė mugė. Jai mes kepėme pyragus, pyragėlius, imbierinius sausainius,skrudinome kukūruzus, rušėme skanią arbatą ir kalėdinius skanėstus.

Gruodžio 21 d. važiavome į kalėdinę Rygą ir latviškos karamelės fabriką. Patys ragavome, gaminome ir puikiai leidome laiką.

Po kelionės gruodžio 22 d.  irgi linksmai leidome laiką, valgėme picas, žiūrėjome filmą ir šėlome lauke.

Minėdami sausio 13 d. įvykius lankėmės Lietuvos teatro, muzikos ir kino muziejuje, kur žiūrėjome LABAITEATRAS pastatytą spektaklį „Siaubo pasakos“, pagal  legendinę Norberto Vėliaus surinktų lietuvių liaudies sakmių knygą „Sužeistas vėjas“.

Vasario 13 d. saldžiai, triukšmingai ir spalvotai šventėme Užgavėnes.

Vasario 14 d. – draugystės, meilės ir šilumos diena – Šv. Valentinas

Minėdami Lietuvos šimtmečio gimtadienį vasario 8 d. lankėmės Nemuziejuje, kur žiūrėjome trumpą 3D filmą apie Vilniaus istoriją, apimančią net 700 metų, bei naudodamiesi  3D akiniais žvalgėmės po gražiausias Lietuvos vietas.

Vėliau buvome Vilniaus paveikslų galerijoje, kur matėme kunigaikščio Gedimino laišką, bei galėjome pabūti jo raštininkais.

Kovo 21 d.  laukdami pavasario atgimimo, puoselėdami senolių tradicijas ruošėmės Šv.Velykom – marginome jų simbolį – margutį.

Kovo 23 d. klasėje šventėme Gerumo dieną. Jos metu dalijomės savo pagamintais skanėstais ar darbeliais, tarėme AČIŪ už draugų gerus darbus, šypsenas, apkabinimus ir tiesiog buvimą kartu.

Planetariumas1

Gegužės 14 d. su klase lankėmės VU Planatariume. Klausėme pamoką apie Saulės sistemą.

Gegužės 22 d. su klase keliavome į Kauną. Čia pasivaikščiojome po IX-ąjį fortą, Vytauto didžiojo karo muziejų, Laisvės alėją ir apžiūrėjome Prezidentūrą.

Besibaigiant mokslo metams birželio 12 d. savo pamokas perkėlėme į lauką – šiuo atveju VU Botanikos sodą Kairėnuose. Čia gėrėjomės ne tik augalais (rožių ir alyvų alėjomis, bijūnų skveru), medžiais bet ir ilsėjomės: rengėme pikniką ir žaidėme.

Mokslo metus vainikavo dviejų dienų kelionė į Esijos AHHA mokslo centrą. Šios kelionės metu aplankėme ir Latviją, t.y. Siguldą su bobslėjaus trasa, keltuvu kėlėmės per Gaujos slėnį,  aplankėmė Turaidės pilies bokštą, požeminius urvus. Estijoje pasivaikščiojome po Tartu miestą, aplankėme AHHA mokslo bei ledynmečio centrus. AHHA centre išbandėme naujausius mokslo išradimus, kilome lynu į viršų, važiavome ištempta virve su dviračiu, savęs ieškojome veidrodžių labirinte, buvome kreivame name ir išbandėme daug eksponatų. Ledynmečio centre interaktyviai galėjome pamatyti kaip keitėsi žemynai, kaip susidaro ledas ir kokius gamtos objektus slinkdamas suformuoja. Pamatėme jau išnykusių gyvūnų iškamšas, galėjome stebėti Šiaurės pašvaistę ir paliesti ledą.